torstai 27. syyskuuta 2012

Miitti 22.9 ja yllätys

Heei taas ihmisett ♥ Mulla on syy, miks en oo postaillut ja se on se, että mulla on yllätys ja halusin teille tähän postaukseen miittikuvia nwn ~

Olin siis 22.9 Sacchanin pitämässä miitissä ja olin aika ulkopuolinen, mut kuvia otin paljonkin :) en muokannut näitä, koska n. 100 kuvan muokkaaminen kestäis kauan. Mutta nyt yllätykseen ja miittikuviin nwn


Jokainen nukkeilija tietää, että kun tälläinen paketti saapuu, on se ihana tunne kehossa ~


Varsinkin, kun sisällä on iso asia ~



Nimittäin taeyang Kain ♥



Toi oli siis yllätys. Nukke on kylläkin siskoni, mutta se liittyy nukkeperheeseen Dawnin poikaystävänä, Jack Alexandré Willow, tuli herran nimeksi. NUKKEPROFIILI tulee MYÖHEMMIN nwn Ja kun jotkut eivät ole ymmärtäneet, Whitney ja Sophie OVAT KAVERINI, joka bloggaa kanssani. Whitney ja Sophie, EIVÄT SIIS OLE MINUN! Dawn, Cornelia ja Berry-Valentine ovat minun!


Ja nyt miittikuviin ja niistä vain viides osa ;"D


Cornelia ♥


Berry-Valentine ♥


Dawn ♥


Ja uusi herra, eli Jack ~


Shiro (?)




Hazel ♥


Astra(?)


Franciska ja peruukkivammainen Dawn ~


Seline(?)


Saki(?)


joku ja Kokoro ♥


Erica ~ 


Mellow ~


Nukkejaa


joku tae nwn




Mellow'a taas :)


joku ja Kokoro ♥


kauniss ~ en vaan muista nimeä


tää oli omenan ihana "poikatyttö"


Lunatic Queen ja Sachikoo ~


jumalainen Hazel ♥ vielä ihanempi luonnossaa


Pikkuinen oli tiputtanut pannan :3


Franniee ♥


Corneia ja Erica


Weela




awws ♥


ja loppuun vielä Mellow ja Weela nwn



Kommenttei ~ pyydän ainakin 5 kommenttia, ennen sitä en tee uutta postausta

7 kommenttia:

  1. Miitis oli kivaa, oisin halunnu tutustuu suhun vielkii paremmin <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin oli, vaikka olinkin vaan yksin :) mut sit enskerral tuut juttelee mulle viel enemmän <33

      Poista
  2. hihi, oli varmaa kivaa miitissä ♥

    VastaaPoista
  3. Tosi kivoja kuvia, onnea siskolles ja sulle nukkeperheen lisästä! <33

    VastaaPoista
  4. Ihania noi kaikki nuket :3

    VastaaPoista