tiistai 25. joulukuuta 2012

Tauko jäi lyhyeksi

Eilen saapui joululahjat ja sieltä paljastui mm. Canon EOS 1100D. En osaa käyttää sitä ja se ei suostu tarkentamaan nuken naamaan, eikä mihinkään pikkujuttuihin, mutta opettelen sillä kuvausta. Lisäähän sieltä paketista tuli ja tässähän te nyt näätte c;



Merl tuli minulle


ja Elisabeth myös


ja nukkeperheeseen tuli myös siskoni 2 nukkea c:


Snow White



ja Miku nwn










jouluna kuvasin noi ja sitten menin tänään kuvaamaan ystäväni Adan kanssa Berryä, Mikurua (merl) ja Jaquelinea (Elisabeth)























Ja tossa on vielä tollanen saapumistarina xd 


Cornelia ja Dawn olivat ainoita kotona olevia ja yht'äkkiä Miukkis ja Axu (mun sisko) tulivat ja toivat uusia tulokkaita, jotka esittelivät itsensä lyhyesti.

C: Millonkohan he tulevat c: ?
D: En tiedä. Varmaan kohta ^^


Miukkis: No niin, tässä on ensimmäinen (: *ojentaa*


?: Eh..Hei vaan. Olen Jaqueline ja olen 16-vuotias. *hiljaa sanoen purren varovasti alahuultaan*


C&D: Heei vaan, me ollaan Cornelia ja Dawn! :)




A: Täs' on nyt seuraava.. *ojentaa*


?: Olen Peaches ja olen 18, mutta olen liian lapsellinen ja näytän nuoremmalta, kuin olen...


J,C&D: Mmooi c::


tarkennus...

M: *ojentaa*


?: Olen Mikuru ja olen 12-vuotias nwn


Kaikki: Mikuru, hihi moi c:


A: Vielä viimeinen *ojentaa*


?: Oon Naomi ja oon niinku 16½ ewe


Kaikki: Öh, moi :"D


Ja tossa on vielä koko porukka, joka sattu olemaan kotona nwn


Toi laatuhan riippu valaistuksesta ja anteeks siitä, että noi valotukset vaihteli xd <3

JA NYT OIKEESTI NIITÄ KOMMENTTEJA, kun mä teen nää vaivalla ja saan tyylii 1 kommentin ja teitä on 43, please ♥


7 kommenttia:

  1. Onnea uusista nukeista ! :3 Sulla on söpöjä nukkeja ~

    VastaaPoista
  2. ihan kiva.. sain saman kameran, ja se suostuu tarkentamaan nuken naamaan, kunhan vaan opettelet käyttämään sitä oikein. nukkejen kanssa kannattaa käyttää käsitarkennusta automaatin sijasta, koska automaatti tarkentaa aina joko hiuksiin tai taustaan. käsitarkennuksessa taas on helppo itse valita.

    VastaaPoista
  3. Hyvää joulua c: Itsellänikin on Pullip Elishabet (Emily). Emily on full kustomoitu!

    VastaaPoista
  4. kiitos paljon sateenkaariponi. ehkä pitää vielä lukea käyttöohje, että miten se käsitarkennus toimii (:

    VastaaPoista
  5. Onnea uusista nukeista ~ Ne on tosi söpöjä u w u
    Ja hyvää joulua sinulle ! c:

    VastaaPoista
  6. Onnea uusista nukeista. nwn Tosi kivat nimetkin annoit. nwn Ja uudesta kamerasta myös! <33 Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta. <3

    VastaaPoista
  7. Oih, ahania nukkeja saitte~ Mun kavereilla on yht. 3 noista nukkemalleista, miyä saitte, vaan miku puuttuu~ Hyvää joulua!

    VastaaPoista