sunnuntai 28. lokakuuta 2012

joomoivaataas c::

Moi vaa c:: postauksesta on kulunu vähän aikaa ja nytkin on vaan tällänen pieni shoot, missä on kaikki blogin nuket ... En nyt ajatellu tehdä juhlapostausta, koska aivoni löivät tyhjää, joten nyt saatte valitettavasti tyytyä nukke-lasten kiittelyihin ;) silti olen superiloinen ETTÄ MULLA ON JO 40 LUKIJAA ♥c= ^.^ =



Kaikki: Heeij kaikki ihanat lukijat!!! ♥.♥ <33


Berry: Ootte tooosi tärkeitä mulle ;)


Dawn: Oon iloinen, että muutama kuukausi sitten olin blogissa yksin kuvattavana, ja nyt täällä on 3 nukkea lisää ja 40 ihanaa lukijaa nwn ~ ♥


Cornelia: Pusuja kaikille halinallelukijoillee TAT ♥


Jack: Yeap c:: Multakin terveisiä 40 ihmiselle ..

ja nyt jtn ihme kuvia ja tän ois tarkotus olla "shootti"















Comments please <3


5 kommenttia:

  1. AAWW! Ihania kuviaaa ♥ jaja kaikki on niin sulosia, varsinkin Dawn on mun lemppari :--3 ♥

    VastaaPoista
  2. Suloisiaa kuviaa :3 ♥
    Ihana postaus n o n ~

    VastaaPoista
  3. Kivoja kuvia, onnea 40 lukijasta! : 3 Kiva postaus. <3

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia! Kaikki sun nuket on tosi kauniita ja muutenkin söpöjä. Ja Jack on siis komee. : D Laatu on ihan hyvä ja tosi paljon onnee 40 lukijasta! <33 Toivottavasti postaat pian, koska mun kommentti. : DD

    VastaaPoista